środa, 30 października 2013

Dopełnienie stroju: buty

Jeżeli chodzi o modę to uwielbiam męskie kroje. I choć jestem typową kobietą nie potrafię obyć się bez męskich odpowiedników wielu elementów garderoby. Piętnaście lat temu miałam więcej krawatów niż mój ojciec i brat razem wzięci. Dziś mam wiele więcej koszul. Lubię proste spodnie, choć wyjątkowo często noszę również spódnice. Ale chyba najbardziej urzekły mnie w tym roku "męskie" buty w tym sztyblety, które kojarzą mi się nieodłącznie z modnym mężczyzną.

Sama posiadam tanią i może mało atrakcyjną ich wersję, ale są nieprzemakalne, a co za tym idzie spełniają swoją rolę kiedy zaczyna padać, a temperatura schodzi do dziesięciu stopni czy nawet zbliża się do zera. I tylko o to chodziło mi kiedy je kupowałam. A poniżej kilka męsko-wojskowych butów, które bardzo mi się podobają. Mam nadzieję, że nie tylko mnie.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz