piątek, 25 października 2013

Kuchnia

Kuchnia to moje ulubione pomieszczenie w domu. To tu relaksuję się gotując. Podobną funkcję spełnia u mnie mycie talerzy, choć niektórym może się to wydawać po prostu dziwne. Ale o sprzątaniu innym razem...

Kilka razy w swoim życiu musiałam się przeprowadzić, a co za tym idzie kuchnie się zmieniały. Żadna jak do tej pory nie była moja i nie mogłam jej urządzić po swojemu. Cieszy mnie jednak, że pomimo mieszkania w bloku "moja" kuchnia jest w miarę przestronna i posiada stół wokół którego można siedzieć.

Tydzień temu doszły nie słuchy na mój temat. Opinia głosiła, że jestem tą, która rano zawsze siedzi przy stole w kuchni, je śniadanie, gotuje i nie może do tego zabraknąć komputera.

Siedząc tak w kuchni stworzyłam plik INSPIRACJE do którego wrzucam zdjęcia. Przeglądam blogi, strony i zbieram urzekające lub po prostu ciekawe zdjęcia.

I tak oto kilka inspiracji. Kuchnie moich marzeń. Białe szafki, drewniane (najlepiej jasne) blaty i oczywiście stół.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz