sobota, 3 sierpnia 2013

Szybki obiad

Dzisiejszy obiad wymagał jedynie minimalnego wysiłku zatem podzielę się przepisem.

Jako przystawkę ugotowałam kilka garści bobu, który uwielbiam jeść całe lato. Następnie przygotowałam danie główne.

Do garnka wlałam odrobinę oliwy i wycisnęłam ząbek czosnku. Przysmażyłam go i dodałam pokrojoną w kostkę cukinię oraz porozdzielane łodyżki kalafiora. Całość zalałam puszką pomidorów (zmiksowanych blenderem) oraz doprawiłam solą, pieprzem oraz kawałkiem ostrej papryczki. Dusiłam do miękkości warzyw. Jeżeli sos jest zbyt rzadki można dodać łyżkę lub dwie koncentratu pomidorowego. Jeżeli zbyt gęsty można dolać nieco wody. Taki "sos" podaję z ryżem, kaszą lub po prostu ziemniakami.

Innym szybkim letnim daniem jest fasolka szparagową, którą gotuję na parze, a następnie obsmażam w odrobinie oliwy i posypuję tartą bułką. Podaję z młodymi ziemniakami.

Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz