niedziela, 3 listopada 2013

Kuchnia w Melbourne

Pewne rzeczy są moje. Mówię tak często, a dotyczy to rzeczy, które spełniają moje preferencje estetyczne. A kto nie wyróżnia się jednolitym doborem chociażby drobiazgów? No są tacy, ale ja tego nie rozumiem. W końcu to co wybieram, co noszę, co mi się podoba, co jem, jak mieszkam i jak widzę świat definiuje moją osobowość i mimo pewnych korekt nie jestem w stanie zmienić wszystkiego. Zresztą nie chcę. Akceptuję wiele, a co mi się nie podoba poddaję metamorfozie lub z niechciejstwa nie ruszam wcale.

A cały ten monolog wziął się z tego, że znów spodobało mi się takie samo wnętrze. Ale pomimo pierwszego zdenerwowania z tego powodu widzę w tym plusy. Poniżej fragment kuchni mieszkania w Melbourne, które należy do Suzy Tuxen i Shane'a Loorhama. A całe mieszkanie możecie obejrzeć na stronie thedesignfiles.net





Miłego oglądania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz