niedziela, 10 listopada 2013

Upływ czasu i takie tam ciekawostki

Kiedy życie podporządkowane jest systematycznej pracy czas płynie szybko i zanim człowiek zdąży pomyśleć tydzień, który dopiero co się zaczynał już dobiega końca. Tym razem jest on niejako przedłużony ponieważ jutrzejsze święto przesuwa nam weekend i daje dodatkowy dzień wolności. Dla jednych nic nie robienia, dla innych jeszcze więcej pracy.

Ja od jakiegoś czasu pracuję bardzo nieregularnie. Każdy dzień wygląda u mnie inaczej i nie da się wszystkiego tak do końca przewidzieć. I nagle postanowiłam wrócić do pisania, a co za tym idzie uporządkować nieco harmonogram tygodnia. I właśnie dzięki temu dni mijają jak błyskawica, a ja mogę się podzielić tym co mnie interesuje z innymi.

A dziś znów nieco muzyki. I to podwójnie ciekawej. Dlaczego? O tym opowiem już niedługo.


Miłego słuchania i oglądania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz