sobota, 16 listopada 2013

Piosenki

Lubicie piosenki? Obcojęzyczne? A wiecie o czym śpiewają wasze ulubione zespoły?

Dla mnie piosenki zawsze oznaczały muzykę. Liczyła się melodia, instrumenty, aranż czy wokal. Ale zupełnie nie zwracałam uwagi na teksty. Czasem do ucha wpadło jakieś pojedyncze słowo, albo po prostu ktoś wyłożył mi kawa na ławę czyli tekst w swoim tłumaczeniu i zrobił "wykład" na ten temat. Ale czy mnie to interesowało? NIE. Nigdy.

Aż pewnego dnia przez zupełny przypadek usłyszałam ten utwór. Usłyszałam i zobaczyłam (co było istotne). Niedługo potem zaczęłam uczyć się języka wieloma metodami i za pomocą jak największej ilości zmysłów na raz. I to nagranie bardzo mi ułatwiło pierwsze próby nauki za pomocą piosenek.

Serdecznie polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz